Verzending

1: Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling wordt geleverd?
Bij voorraad drie à vier werkdagen. Als Granny’s uitvogelboek niet op voorraad is, duurt het tien werkdagen (maximaal). 

2: Kan ik mijn bestelling ook zelf ophalen? 
Nee, helaas. Je bestelling wordt bezorgd op het door jou opgegeven adres in Nederland. Het is wel mogelijk om Granny's uitvogelboek te kopen als we aanwezig zijn op een evenement. Je kunt dan betalen via PIN. Het eerstvolgende evenement is de Kerstfair in het centrum van Holten op vrijdag 15 december 2023 tussen 15.00 uur en 20.00 uur. 

3: Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten voor elke levering binnen Nederland zijn € 4,95. Je bestelling wordt bezorgd als brievenbuspakje via Post NL of door onze Vlugge Vogel Koerier.

4: Is verzending naar het buitenland mogelijk?
We verzenden alleen naar adressen in Nederland. Woon je in het buitenland en wil Granny’s uitvogelboek voor persoonlijke groei daar ontvangen? Neem dan contact op via info@uitvogelboek.nl om de mogelijkheden te bespreken.

5: Hoe retourneer ik Granny’s uitvogelboek voor persoonlijke groei?

  • Stuur een e-mail naar info@uitvogelboek.nl onder vermelding van aanvraag retourformulier.
  • Je ontvangt het retourformulier per e-mail. Print het formulier uit en vul alle velden in. 
  • Vul ook het nummer van je bestelling in op het retourformulier. Dit nummer vind je op de factuur.
  • Stop het retourformulier terug in de verpakking, samen met het boek.  
  • Plak een blanco sticker over de adressticker op de verpakking.
  • Noteer op de sticker de volgende adresgegevens:
Redboots
o.v.v. retour uitvogelboek
Heidevlinder 8
7451 WX Holten
 
  • Breng de verpakking naar een post-servicepunt (zoals Post NL).
  • Verzendkosten voor een retourzending zijn voor eigen rekening.
  • Bewaar het bonnetje met daarop de track&trace code goed (totdat de retourzending is afgehandeld).

Ontvangen wij het product in goed orde conform de algemene voorwaarden? Dan storten wij het geld terug op je rekening. Het duurt minimaal drie werkdagen voordat het geld weer is bijgeschreven (nadat wij de terugbetaling hebben gedaan in ons systeem).

6: Garantie
Mocht er sprake zijn van een gebrek, neem dan contact met ons op via info@uitvogelboek.nl. Wij behandelen je klacht met zorg. Is je klacht ongegrond? Dan zijn de gemaakte verzendkosten voor rekening van de klant. Bij een gegronde klacht beslist Redboots of een artikel wordt vervangen of (gedeeltelijk) gecrediteerd.
Raadpleeg voor meer informatie de algemene voorwaarden.

7: Hoe kan ik contact opnemen bij een vraag of klacht?
Heb je een vraag of een klacht over je bestelling? Stuur een e-mail naar info@uitvogelboek.nl. Vermeld daarbij je bestelnummer (deze vind je op de factuur die je per e-mail van ons hebt ontvangen). We doen ons best om binnen 2 a 3 werkdagen te reageren.